Europeana |
---|
Bundesland: | Österreich | |
---|
Titel: | Policy Models and Policy Instruments in Higher Education | |
---|
Titel: | The Effects of Governmental Policy-Making on the Innovative Behaviour of Higher Education Institutions | |
---|
Autor/Ersteller: | van Vught, Frans A. | |
---|
Autor/Ersteller: | Melchior, Josef (Pr.) | |
---|
Schlagwort: | Politikwissenschaft | |
---|
Schlagwort: | Regulation | |
---|
Schlagwort: | Governance | |
---|
Schlagwort: | Higher Education Policy | |
---|
Schlagwort: | Policy Models | |
---|
Schlagwort: | Policy Instruments | |
---|
Schlagwort: | Innovation | |
---|
Schlagwort: | Policy Analysis | |
---|
Beschreibung: | Zusammenfassung: Der Artikel stellt im ersten Teil die wichtigsten theoretischen Konzepte zur politischen Regulierung im Bereich | |
---|
Beschreibung: | Abstract: This article presents the major theoretical frameworks regarding governmental policy-making in the field of higher | |
---|
Beschreibung: | Forschungsbericht | |
---|
Inhaltsverzeichnis: | from the Table of Contents: Introduction; Policy Models; Policy Models in Higher Education; Policy Instruments; The Study of | |
---|
Verleger: | Wien | |
---|
Verleger: | Institut für Höhere Studien | |
---|
Beitragender: | Melchior, Josef (Pr.) | |
---|
Datum: | 1995 | |
---|
Datum/veröffentlicht: | 1995, October | |
---|
Objekttyp: | Text | |
---|
Umfang: | 46 pp. | |
---|
Identifikationsnummer: | LIB909478909 | |
---|
Identifikationsnummer: | IHSPW 26 | Vokabular: ISSN
|
---|
Ist Teil von: | Institut für Höhere Studien; Reihe Politikwissenschaft; 26 | |
---|
Ist Teil von: | Political Science Series | |
---|
Digitales Objekt - Link: | http://www.ihs.ac.at/publications/pol/pw_26.pdf | Rolle: Text Titel: van Vught, Frans A., Policy Models and Policy Instruments in Higher Education (pdf)
|
---|
Ist Version von: | 1. Ed. | |
---|
Sprache: | englisch | |
Information |
---|
OAI Archiv: | IHS | |
---|
OAI Sammlung: | IHS | |
---|
OAI Interne ID: | IHS/LIB909478909 | |
---|
OAI Datum: | 2019-05-07T06:20:53Z | |
---|