mdmFacet
May June 2024 Jul
MoTuWeThFrSaSu
   1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Österreich Portal
Resultate in Europeana
Resultate in der DPLA
Lade Ergebnisliste für oai-Archive
Lade Ergebnisliste für oai-Archive
Burgenland Kärnten Niederösterreich Oberösterreich Salzburg Steiermark Tirol Vorarlberg Wien Österreich
Suche nach Objekten Suche nach Objekten Hilfe
in
  Digitales Objekt Digitales Objekt
9 Datensätze gefundenDie Anfrage war OAI Datum:("2019-05-07T08:43:31Z")
Datensätze 1 bis 9
1
Zu Favoriten hinzufügen IPR Anfrage absenden Drucken Suchvorgänge Newsfeed Wiki
loading... Loading mediaplayer...
# Ausw.
Organisation / Sammlung
Objekttyp
Bibliographische QuelleDigitales Objekt
1. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Otoo, Charles; Afrani, Joseph; Boadi-Siaw, Agnes; et al..
From Pilot to National Scale: Ghana's Experience with the Abolition of School Fees
178223. 93 - 123.
2. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Fredriksen, Birger.
Rationale, Issues, and Conditions for Sustaining the Abolition of School Fees
178223. 1 - 41.
3. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Haileselassie, Teklehaimanot; Abdi, Kasu; Agu, Augustine; et al..
Financing Primary Education within a Decentralized System: The Case of Ethiopia
178223. 45 - 89.
4. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Oviedo, Ana Maria; Thomas, Mark R.; Karakurum-Özdemir, Kamer.
Economic Informality:Causes, Costs, and Policies - A Literature Survey
1. Ed.,World Bank Working Paper; No. 167. Washington, D.C., The World Bank; 2009, May. vi, 42 pp..
The Digital Object Identifier (DOI®) System
5. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
International Trade Statistics Yearbook 2006; Volume II:Trade by Commodity
1. Ed.,Economic and Social Affairs. New York, United Nations; 2008. xliv, 669 pp..
6. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Bashir, Sajitha; Ansu, Yaw (Pr.).
Changer de trajectoire:Éducation et formation de la jeunesse en la république démocratique du Congo
1. Ed.,Document de travail de la Banque mondiale; No. 169, Le développement humain en Afrique. Washington, D.C., Banque mondiale; 2009, juin. xix, 84 p..
Bashir, Sajitha, Changer de trajectoire (pdf)
7. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Bashir, Sajitha; Ansu, Yaw (Pr.).
Changing the Trajectory:Education and Training for Youth in Democratic Republic of Congo
1. Ed.,World Bank Working Paper; No. 168, Africa Human Development Series. Washington, D.C., The World Bank; 2009, June. xviii, 74 pp..
The Digital Object Identifier (DOI®) System
8. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Horn, Robin (Pr.).
Abolishing School Fees in Africa:Lessons from Ethiopia, Ghana, Kenya, Malawi, and Mozambique
1. Ed., Workshop "School Fee Abolition: Building on What We Know and Defining Sustained Support" ; The World Bank (Sp.) ; UNICEF (Sp.) ;,Development Practice in Education. Washington, D.C., The World Bank; 2009. xxiv, 251 pp..
The World Bank (Ed.) - et al., Abolishing School Fees in Africa (Google Book Search)
9. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Charlier, Florence; Atomate, Armand (Co.); N'Cho-Oguie, Charles.
Sustaining Reforms for Inclusive Growth in Cameroon:A Development Policy Report
1. Ed..Washington, D.C., The World Bank; 2009. xxxix, 266 pp..
Charlier, Florence - et al., Sustaining Reforms for Inclusive Growth in Cameroon (Google Book Search)
9 Datensätze gefundenDie Anfrage war OAI Datum:("2019-05-07T08:43:31Z")
Datensätze 1 bis 9
1
Servertime: 0.248 sec | Clienttime: sec