mdmFacet
May June 2024 Jul
MoTuWeThFrSaSu
   1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Österreich Portal
Resultate in Europeana
Resultate in der DPLA
Lade Ergebnisliste für oai-Archive
Lade Ergebnisliste für oai-Archive
Burgenland Kärnten Niederösterreich Oberösterreich Salzburg Steiermark Tirol Vorarlberg Wien Österreich
Suche nach Objekten Suche nach Objekten Hilfe
in
  Digitales Objekt Digitales Objekt
10 Datensätze gefundenDie Anfrage war Identifikationsnummer:("WB1034-B")
Datensätze 1 bis 10
1
Zu Favoriten hinzufügen IPR Anfrage absenden Drucken Suchvorgänge Newsfeed Wiki
loading... Loading mediaplayer...
# Ausw.
Organisation / Sammlung
Objekttyp
Bibliographische QuelleDigitales Objekt
1. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Watts-Taffe, Susan.
Textbook Selection and Respect for Diversity in the United States
161892. 107 - 119.
2. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Roberts-Schweitzer, Eluned.
Introduction
161892. 1 - 5.
3. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Andruszkiewicz, Maria.
Romani Children in European Schools: Recent Experience
161892. 81 - 105.
4. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Greaney, Vincent.
Textbooks, Respect for Diversity and Social Cohesion
161892. 47 - 69.
5. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Smith, Alan.
Education for Diversity: Investing in Systemic Change through Curriculum, Textbooks, and Teachers
161892. 29 - 43.
6. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Bannon, Ian.
Social Analysis in the Design of World Bank Education Projects
161892. 123 - 137.
7. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Socknat, James.
Diversity-Sensitive Interventions in Curriculum, Textbooks, and Pedagogical Practices: Guidelines for International Assistance
161892. 139 - 154.
8. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Salmi, Jamil.
Violence, Democracy, and Education: An Analytical Framework
161892. 9 - 27.
9. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Engelbrecht, Alta.
Textbooks in South Africa from Apartheid to Post-Apartheid: Ideological Change Revealed by Racial Stereotyping
161892. 71 - 80.
10. IHS
Text
anzeigenZu Favoriten hinzufügenIPR Anfrage absendenDrucken
Roberts-Schweitzer, Eluned (Ed.).
Promoting Social Cohesion through Education:Case Studies and Tools for Using Textbooks and Curricula:Socknat, Jim ; dedicated to the Memory of
1. Ed., Workshop on "Curricula, Textbooks, and Pedagogical Practices and the Promotion of Peace and Respect for Diversity" ; The World,WBI Learning Resources Series. Washington, D.C., The World Bank; 2006. viii, 154 pp..
Roberts-Schweitzer, Eluned (Ed.) - et al., Promoting Social Cohesion through Education (Google Book Search)
10 Datensätze gefundenDie Anfrage war Identifikationsnummer:("WB1034-B")
Datensätze 1 bis 10
1
Servertime: 0.283 sec | Clienttime: sec